Just random pictures or thoughts.
I own none of these pictures unless stated =)


Posts tagged norcal


Photo

Mar 13, 2013
@ 8:29 am
Permalink
1 note

Damn that’s a #gorgeous #forecast ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜๐Ÿ˜. #weather #sacramento #California #NorCal #sun #spring #lovely #allergies haha

Damn that’s a #gorgeous #forecast ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜๐Ÿ˜. #weather #sacramento #California #NorCal #sun #spring #lovely #allergies haha


Photo

Jan 11, 2013
@ 9:22 am
Permalink

Uuuuh yeaaaaah. I was gonna go on a #run and get my #fitness on until I saw this. #weather #freezing #belowfreezing Haha,my ass is staying in #bed. #sacramento #ranchocordova #norcal #fuckingkiddingme

Uuuuh yeaaaaah. I was gonna go on a #run and get my #fitness on until I saw this. #weather #freezing #belowfreezing Haha,my ass is staying in #bed. #sacramento #ranchocordova #norcal #fuckingkiddingme


Photo

Jan 10, 2013
@ 1:52 pm
Permalink

Ugh…could it at least snow!!????! Fucking lame. #weather #sacramento #ranchocordova #norcal #winter #freezing #belowfreezing #nosnow #laaaaame #nolikey

Ugh…could it at least snow!!????! Fucking lame. #weather #sacramento #ranchocordova #norcal #winter #freezing #belowfreezing #nosnow #laaaaame #nolikey


Photo

Nov 6, 2012
@ 7:59 am
Permalink

#goodmorning all. #tuesday #parking #tree #fall #sky Perfect weather day. Supposed to be just under 80degrees. #norcal haha. #GoVote today if you can!! Your voice,YOUR opinion. If you don’t vote(if you can vote) don’t go complaining. #politics ew. Haha (at Stadium Parking)

#goodmorning all. #tuesday #parking #tree #fall #sky Perfect weather day. Supposed to be just under 80degrees. #norcal haha. #GoVote today if you can!! Your voice,YOUR opinion. If you don’t vote(if you can vote) don’t go complaining. #politics ew. Haha (at Stadium Parking)


Photo

Oct 24, 2012
@ 7:31 am
Permalink

#morning Here’s today’s #gloomy #parking picture. #wednesday #humpday The news said the rain should clear out by by the afternoon woot. #weather #norcal  (at Stadium Parking)

#morning Here’s today’s #gloomy #parking picture. #wednesday #humpday The news said the rain should clear out by by the afternoon woot. #weather #norcal (at Stadium Parking)


Photo

Oct 23, 2012
@ 8:32 am
Permalink

*sigh* REALLY!?!!? Can you PLEASE make up your mind dearest #mothernature and decide on a #fall temperature!??! #weather #NorCal #cold #cool #warm #sigh #crazyweather (at Today’s Parking Spot)

*sigh* REALLY!?!!? Can you PLEASE make up your mind dearest #mothernature and decide on a #fall temperature!??! #weather #NorCal #cold #cool #warm #sigh #crazyweather (at Today’s Parking Spot)


Photo

Oct 1, 2012
@ 8:22 am
Permalink

*sigh* VERY Fall like. ๐Ÿ˜”๐Ÿ˜’๐Ÿ˜ž๐Ÿ˜ฃ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜“๐Ÿ˜ก๐Ÿ˜ก. Fucking KIDDING me!?!?! #confusedseasons #thefuck #weather #hotasfuck #summer #fall #ugh TOTALLY looking forward to the weekend. #norcal #ew (Taken with Instagram)

*sigh* VERY Fall like. ๐Ÿ˜”๐Ÿ˜’๐Ÿ˜ž๐Ÿ˜ฃ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜“๐Ÿ˜ก๐Ÿ˜ก. Fucking KIDDING me!?!?! #confusedseasons #thefuck #weather #hotasfuck #summer #fall #ugh TOTALLY looking forward to the weekend. #norcal #ew (Taken with Instagram)


Photo

Aug 31, 2012
@ 7:41 pm
Permalink

Bipolar weather. PLEASE make up your mind!! Northern California summer/fall/summer *sigh*. My bones hurt from the weather changes, #nobueno. #weather #summer #fall #makeupyourmind #omg #errrmaagaawd #bones #gettingold #northerncalifornia #norcal  (Taken with Instagram)

Bipolar weather. PLEASE make up your mind!! Northern California summer/fall/summer *sigh*. My bones hurt from the weather changes, #nobueno. #weather #summer #fall #makeupyourmind #omg #errrmaagaawd #bones #gettingold #northerncalifornia #norcal (Taken with Instagram)


Photo

Jul 22, 2012
@ 8:52 am
Permalink

Fan on…always prepared for the heat haha. #fan #summer #NorCal #hot #Eck #prepared #hashtags #instagram  (Taken with Instagram)

Fan on…always prepared for the heat haha. #fan #summer #NorCal #hot #Eck #prepared #hashtags #instagram (Taken with Instagram)


Photo

Jul 10, 2012
@ 2:35 pm
Permalink

Holy hell!!! Uuuuugggggggghhhhhhhh. ๐Ÿ˜”๐Ÿ˜–๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฃ๐Ÿ˜ฒ๐Ÿ˜กโ˜€โ˜€โ˜€โ˜€โ˜€โ˜€. #weather #hot #hawt #scorcher #eck #ew #TooDamnHot #summer #NorCal #NorCalSummer #ugh #NoThankYou (Taken with Instagram)

Holy hell!!! Uuuuugggggggghhhhhhhh. ๐Ÿ˜”๐Ÿ˜–๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฃ๐Ÿ˜ฒ๐Ÿ˜กโ˜€โ˜€โ˜€โ˜€โ˜€โ˜€. #weather #hot #hawt #scorcher #eck #ew #TooDamnHot #summer #NorCal #NorCalSummer #ugh #NoThankYou (Taken with Instagram)


Photo

Jul 3, 2012
@ 8:07 pm
Permalink
1 note

Sun setting on 80-W near Vacaville. #sunsetting #mountains #Sunset #sun #NorCal #80W  (Taken with Instagram)

Sun setting on 80-W near Vacaville. #sunsetting #mountains #Sunset #sun #NorCal #80W (Taken with Instagram)


Photo

Jun 13, 2012
@ 3:27 am
Permalink

Well EXCUSE ME Saturday,but who the hell gave you permission to be 104????!!!!!! ๐Ÿ˜ฃ๐Ÿ˜กโ˜€โ˜€โ˜€โ˜€๐Ÿ˜’ #weather #hotasfuck #norcal #norcalsummer #FuckMe #BallsHot #ew  (Taken with Instagram)

Well EXCUSE ME Saturday,but who the hell gave you permission to be 104????!!!!!! ๐Ÿ˜ฃ๐Ÿ˜กโ˜€โ˜€โ˜€โ˜€๐Ÿ˜’ #weather #hotasfuck #norcal #norcalsummer #FuckMe #BallsHot #ew (Taken with Instagram)


Photo

Jun 12, 2012
@ 4:16 am
Permalink

Shiiiiiiiiiit. Fuck me. I’m gonna DIE this summer aren’t I. Not used to this heat with the new insides. (That’s weird sayin that haha). #weather #HotAsFuck #Shitballs #NorCal #summer #fml #wlsproblems #NorCalSummer (Taken with Instagram)

Shiiiiiiiiiit. Fuck me. I’m gonna DIE this summer aren’t I. Not used to this heat with the new insides. (That’s weird sayin that haha). #weather #HotAsFuck #Shitballs #NorCal #summer #fml #wlsproblems #NorCalSummer (Taken with Instagram)


Photo

Jun 7, 2012
@ 10:43 am
Permalink

Fuuuuuuuuuuuuuuuck meeeeeeeeeeeee!!!!!!!!! ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜’๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ก. Welcome to summer in Northern California!! #Weather #HOT #FML #sweatingbullets #NorthernCalifornia #NorCal #Shitballs #saveme #complaining (Taken with Instagram)

Fuuuuuuuuuuuuuuuck meeeeeeeeeeeee!!!!!!!!! ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜’๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ก. Welcome to summer in Northern California!! #Weather #HOT #FML #sweatingbullets #NorthernCalifornia #NorCal #Shitballs #saveme #complaining (Taken with Instagram)


Photo

Jan 7, 2012
@ 1:42 pm
Permalink

Crazy ass winds today!! #NorCal #flags #wind (Taken with instagram)

Crazy ass winds today!! #NorCal #flags #wind (Taken with instagram)